Belsko biawaLif tahap kecilCara mengurangkan kadar kemalangan

masa pelepasan:2024-02-14 15:28:45 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:315

Petua teras:Belsko biawa,Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tert

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Belsko biawaPada tahun , Schindler Swiss menetapkan cabang di Jardine Engineering Corp. di Shanghai untuk melaksanakan lif, pemasangan, dan perkhidmatan penyelamatan di China.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

AreciboDragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Kami cadangkan pelanggan memilih jenis lif yang sesuai untuk digunakan berdasarkan keperluan penggunaan sebenar mereka. Pada masa yang sama, penting untuk memperhatikan bahawa penghasil mesti mencari staf berkualiti dan pemasangan,Belsko biawaLift luar rumah di tingkat tiga., terutama jika terdapat titik penyelamatan di dekat sini, jika tidak penyelamatan akan menjadi sangat sukar. Untuk masa yang lama, penghasil lif rumah mempunyai julat lengkap produk, kualiti yang baik, dan harga diskon. Pada dasarnya mereka disesuaikan berdasarkan saiz lif shaft sebenar villa. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. Saiz pembukaan mm lebar, dan pintu bahagian pusat automatik. Jalan naik biasa mempunyai saiz jaring mm lebar x mm dalam, dan saiz kereta mm lebar x mm dalam. The door size is mm wide and the automatic side door is opened. The net size of the small shaft is mm wide x mm deep, and the car size is mm wide x mm deep. The door size is mm wide and the manual door is opened. Lift merujuk kepada kereta yang melayani beberapa lantai khusus di dalam bangunan dan berfungsi dalam sekurang-kurangnya dua baris bertentangan ke aras mengufuk atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah ke garis menegak; Peralatan pengangkutan dengan gerakan trek yang ketat. Terdapat juga jenis langkah, biasanya dikenali sebagai escalator atau jalan kaki bergerak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Lift menegak mempunyai kereta yang berjalan dalam sekurang-kurangnya dua baris menegak atau dengan sudut lengkung kurang dari darjah; Antara jejak panduan yang ketat. Saiz dan bentuk struktur kereta angkat memudahkan akses penumpang atau muatan dan muatan barang. Secara tradisional, walaupun kaedah memandunya, lif dianggap sebagai istilah umum untuk pengangkutan menegak di dalam bangunan. Menurut kelajuan, ia boleh dibahagi menjadi rendah

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

binaKeprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.


Belsko biawaLif tahap kecilCara mengurangkan kadar kemalangan



Dalam kes api apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Pengurusan ekonomiPerjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, sokongan perlu ditambah di tengah-tengah trus escalator. Selain itu, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

Lif berlebihan tidak berfungsi: Muatan lif terbatas, dan jika mereka berlebihan, mereka akan penggera dan secara umum tidak dapat dimulakan. Kebanyakan penumpang juga boleh keluar secara sukarela.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

Belsko biawaSecara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif,Belsko biawaPemulihan semula ketinggian tinggi elektrik, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya,Belsko biawaTahap angkat tetap, supaya tidak jatuh kerana pusat graviti yang tidak stabil. Tujuan utama kaedah ini ialah mengorbankan kaki dan lengan sebagai pertukaran untuk melindungi tulang belakang, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat dan fleksibiliti.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.


Hak cipta dan notis:
1. Belsko biawaLif tahap kecilCara mengurangkan kadar kemalangan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Belsko biawaLif tahap kecilCara mengurangkan kadar kemalangan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Belsko biawaLif tahap kecilCara mengurangkan kadar kemalangan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Belsko biawaLif tahap kecilCara mengurangkan kadar kemalangan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AmbatoBoenymengesyorkanberita
AmbatoBoenyBerita terkini