GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

  • masa pelepasan:2024-03-28 17:32:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:100
  • Penerangan pantas:

    Geel,Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Butang penggera atau nombor telefon pada

Kandungan artikel

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

GeelJika semua tiga tindakan perlindungan yang disebut di atas gagal, terdapat juga satu lagi&#quo; Amulet&rdquo& mdash;& mdash; Penimbal lubang lif digunakan untuk mencegah bawah dermaga lif. Di bawah dermaga lif, ia boleh mengurangkan kesan untuk mengurangkan kerosakan lif sendiri dan penumpang di dalam.

Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

KushkKeukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan,GeelPlatform mengangkat bebas halangan menegak, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors),GeelMesin pembukaan lembaran automatik, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.


GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan



Kenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

[UNK][UNK]—& mdash;& ldquo; Sulit bernafas; Most of them are psychological cues from passengers. In the elevator trap incident, many rescued passengers reported varying degrees of difficulty breathing and many believed it was caused by lack of oxygen in the cabin. Sebenarnya, setiap lif dilengkapi dengan lubang ventilasi sebelum meninggalkan kilang. Walaupun penggemar ventilasi tidak berfungsi kereta dan udara luar masih tersambung, dan biasanya tiada kekurangan oksigen. Jika individu terperangkap mengalami detak jantung yang mempercepat dan kesulitan bernafas, ia sebahagian besar disebabkan oleh faktor seperti ketakutan dan tekanan tinggi. Walaupun dalam keadaan ekstrim, konsentrasi oksigen dalam lif biasanya kekal di atas %, yang sama dengan kandungan oksigen udara luar biasa.

Lakukan kerja statistik dalam industri lif, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik, menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

pengurusan perantiApabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah


GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan



Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Jabatan PemasaranUrus bakat, teknikal,GeelLift tahap hidraulik, dan latihan profesional, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

Lift kapal, lif yang digunakan di kapal. Pembuat lif rumah profesional mempunyai teknologi maju, ujian ketat, harga yang lebih cenderung, dan lebih diskon. Selamat datang untuk berkonsultasi

Jika lif sudah di lantai pertama, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini


AmbatoBoenyMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan memberi anda GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan oleh syarikat kami, perkhidmatan GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan. GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GeelLif rumah tangga kecil VillaKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!