CangzhouPlatform angkat bimbitApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

masa pelepasan:2024-02-15 23:41:01 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:241

Petua teras:Cangzhou,Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Banyak kali, lantai

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Banyak kali, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

CangzhouApabila plat asas angkat turun,CangzhouPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, jaringan keselamatan di bawah segera berhenti berjalan dan turun apabila menghadapi halangan.

Kemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu perancang juga patut mempertimbangkan mod operasi lif, sumber kuasa yang patut digunakan, kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Giugliano di CampaniaSwitch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan


CangzhouPlatform angkat bimbitApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah



Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Fungsi valv overflow bagi platform pembangkit jenis trek panduan adalah untuk melindungi sistem hidraulik daripada kerosakan tekanan yang berlebihan. Ia biasanya ditempatkan di dalam stesen pam, dengan valv penyesuaian di satu sisi. Perhatian semua orang, hanya menyesuaikan valv relief boleh berbahaya jika tekanan di dalam silinder minyak atau paip minyak terlalu tinggi, beberapa situasi mungkin berlaku. If there is a problem with the fixed lifting platform equipment, it is necessary to communicate with the manufacturer in a timely manner and not easily adjust the overflow valve of the fixed lifting platform. When is it necessary to adjust the overflow valve of the fixed lifting platform?

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting,CangzhouGerakan jambatan naik bimbit, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti,CangzhouJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.


CangzhouPlatform angkat bimbitApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah



Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

NyahkiraPemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Tinggi rendah plat asas mengangkat: mm (dari tanah)

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

CangzhouPastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: " Cross operation method; ": Bersihkan, ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.


Hak cipta dan notis:
1. CangzhouPlatform angkat bimbitApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat CangzhouPlatform angkat bimbitApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan CangzhouPlatform angkat bimbitApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian CangzhouPlatform angkat bimbitApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AmbatoBoenymengesyorkanberita
AmbatoBoenyBerita terkini