ZweikaoLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Perkembangan pemprosesan yang berkembang pesat

masa pelepasan:2024-02-12 14:05:34 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:597

Petua teras:Zweikao,Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan bole

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

ZweikaoSemasa perawatan penuaan, peralatan mencetak lengkung penuaan getaran online. Menurut lengkung, hujung depan lengkung a-t menunjukkan tendangan naik, menunjukkan bahawa kelembatan di dalam komponen menurun selepas rawatan getaran, jadi amplitud bertambah secara perlahan-lahan; Sejak itu, perubahan amplitud telah pada dasarnya stabil, yang sesuai dengan piawai penghakiman garis pengamatan lengkung jadi ia boleh ditentukan bahawa bahagian kerja telah mencapai kesan. Langkah-langkah pencegahan untuk menggunakan platform angkat elektrik adalah sebagai berikut: unit pengguna patut mengatur seseorang yang dedikasi untuk beroperasi platform angkat dan mengembangkan perincian dan tindakan pencegahan keselamatan untuk menggunakan platform angkat berdasarkan situasi unit mereka sendiri, dan menggantungnya dalam posisi yang terkenal. Apabila bekerja pada platform angkat elektrik, pemandu profesional dan operator mesti dilengkapi, dan mereka mesti melatih khusus dan dipilih. Mereka mesti memegang sijil yang sesuai dan mengambil tanggungjawab sesuai dengan keadaan sebenar kerja. After the construction is completed, the lifting platform needs to be moved on the site and should be operated by a professional driver. Sebelum kerja sehari-hari, pemandu zy mesti memeriksa dengan hati-hati sistem elektrik, hidraulik dan mekanik platform, memeriksa julat kerja trak platform angkat, dan menghapuskan halangan yang menghalangi putaran dan berjalan trak platform angkat. Dan kosongkan platform ke atas dan ke bawah beberapa kali untuk memeriksa mana-mana kesalahan atau fenomena yang tidak normal. Ia juga perlu memperhatikan keperluan stesen pendaratan platform untuk mana-mana perbezaan yang jelas yang tidak normal. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk pembuat pesawat. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

KolokaniMuat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


ZweikaoLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Perkembangan pemprosesan yang berkembang pesat



Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Platform penunggang aluminum keseluruhan dibuat dari profil aluminum kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, saiz kecil, berat ringan, struktur kompak, pergerakan selesa, platform penunggang stabil, operasi selesa, keselamatan dan kepercayaan, menjadikan kerja ketinggian tinggi lebih selesa dan cepat. Ia boleh berjalan dengan cepat dan perlahan, dan boleh menyesuaikan kelajuan. Ia adalah peralatan kerja ketinggian tinggi ideal untuk produksi keselamatan syarikat modern. Self propelled aluminum alloy lifting platforms can be divided into single column aluminum alloy, double column aluminum alloy,ZweikaoPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, three column and four column aluminum alloy. Lebih luas digunakan untuk operasi ketinggian tinggi dan penyelamatan di kilang, gudang automatik, lot parkir, fasilitas bandar, stesen, lapangan terbang, bioskop dewan pameran, dermaga, bangunan, dekorasi logistik, elektrik, transportasi, minyak, kimia, hotel, tempat sukan, lombong industri, perusahaan, dll. Ia adalah pilihan untuk peralatan penyelamatan, lukisan dan hiasan, menggantikan peralatan cahaya, pembersihan dan penyelamatan,ZweikaoPlatform angkat bergerak sendiri, dan tujuan lain. Sistem angkat platform angkat dipandu oleh tekanan hidraulik, juga dikenali sebagai platform angkat hidraulik.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

manufacturerUntuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif,Zweikao8 ton jambatan naik bergerak, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.


ZweikaoLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Perkembangan pemprosesan yang berkembang pesat



Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Fokus pada PembangunanPastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Apabila platform hidraulik listrik ditangkap, papan ibu naik ke tinggi tertentu, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan, kemudian turun ke belakang kereta. Pada masa yang sama, pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

ZweikaoPeriksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, they may sometimes be installed outdoors and exposed to wind and sun for a long time, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.


Hak cipta dan notis:
1. ZweikaoLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Perkembangan pemprosesan yang berkembang pesat yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ZweikaoLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Perkembangan pemprosesan yang berkembang pesat, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ZweikaoLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Perkembangan pemprosesan yang berkembang pesat adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ZweikaoLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Perkembangan pemprosesan yang berkembang pesat mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AmbatoBoenymengesyorkanberita
AmbatoBoenyBerita terkini