TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri

  • masa pelepasan:2024-03-28 20:25:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:127
  • Penerangan pantas:

    Tampa,Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mest

Kandungan artikel

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.

TampaKonsep tradisional teknologi sebagai raja dalam industri angkat telah membawa banyak perusahaan platform angkat untuk berfokus terlalu banyak pada aspek teknik peralatan dan mengabaikan keperluan sebenar di pasar. Mereka buta nilai teknologi dan terputus dari pasar, yang juga sebabnya banyak perusahaan akan bangkrut.

Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat,TampaPlatform mengangkat selai aluminium elektrik, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

El ParaisoRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.


TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri



Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik valv throttle, pembangunan berbagai jenis peralatan baru telah membuat usaha positif untuk pembangunan perusahaan. Oleh sebab keperluan berbeza dari berbagai industri, terdapat piawai baru untuk penggunaan platform angkat. Pada hari ini, dalam pembangunan dan pembangunan banyak perusahaan penggunaan peralatan angkat lebih umum, dan piawai yang lebih tinggi juga telah muncul untuk penggunaan mesin angkat. Untuk memenuhi keperluan berbeza pasar, Pembuat juga terus memperbaiki prestasi produk mereka.

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Piawai inspeksiGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: " Cross operation method; ": Bersihkan, ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan


TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri



Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada,TampaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Laporan pemeriksaan kualitiSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Pada masa ini, apabila menggunakan peralatan platform angkat tersebut, isu keselamatan peralatan masih sangat bimbang, terutama kerana peralatan tersebut akan mempunyai peralatan yang selamat dan efektif, yang mempunyai kesan perlindungan keselamatan tertentu apabila secara langsung beroperasi dan digunakan oleh pegawai. Oleh itu, peralatan tersebut secara efektif memastikan keselamatan penggunaan Menjadi pilihan utama bagi perusahaan modern untuk menggunakan peralatan mekanik.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

TampaPlatform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.


AmbatoBoenyMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri memberi anda TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri oleh syarikat kami, perkhidmatan TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri. TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!