Busgow FreiburgJembatan naik bimbit ForkliftMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

masa pelepasan:2024-02-15 22:51:29 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:224

Petua teras:Busgow Freiburg,Sokongan hidraulik diantara jambatan kenderaan dan kenderaan (tidak, dan tidak diperlukan), langsung mencapai tempat di

Sokongan hidraulik diantara jambatan kenderaan dan kenderaan (tidak, dan tidak diperlukan), langsung mencapai tempat di mana forklift dan kenderaan berat, yang dipanggil pemeriksaan naik. Ia adalah praktik untuk melakukan berbagai tindakan dan mengisi bentuk pemeriksaan stesen pemasangan jambatan naik. Penaklasifikasi jambatan naik hidraulik termasuk jambatan naik hidraulik bergerak dan jambatan naik hidraulik tetap. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan sebagai jembatan antara platform kargo dan kenderaan pengangkutan. Untuk memudahkan operasi forklift dan mencapai tujuan untuk memuatkan dan memuatkan barang, satu hujung peralatan sama dengan tinggi platform kargo, dan hujung yang lain berada di tepi belakang kargo. Tinggi boleh secara automatik disesuaikan mengikut jenis-jenis kenderaan yang berbeza dan perubahan dalam kargo semasa memuatkan. Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Papan utama jambatan naik yang dipasang adalah aras dengan aras atas platform memuatkan dan membuang. Terintegrasi sepenuhnya ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas lain di platform. Jenis jambatan naik ini adalah peranti bantuan naik yang luas dan relatif cepat. Rancangannya telah ditetapkan sejak bangunan rancangan struktur. Jembatan naik di sisi platform katil dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform memuatkan dan memuatkan, dan struktur bangunan tetap pada dasarnya tidak berubah. Semasa pembangunan, faktor muatan dan muatan tidak dianggap. Jembatan pengangkutan sisi meja kerja adalah penyelesaian yang juga boleh memenuhi keperluan memuatkan dan memuatkan ke kereta trak. Jembatan boarding sebelah katil juga dirancang menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Similarly it can be adjusted upwards (below the cargo counter) or downwards (below the cargo counter) within a certain range, which can meet the installation and use of most loading and unloading platforms. CLLimbing bimbit digunakan di tempat di mana tiada platform memuatkan dan membuka muatan pada laman atau di mana barang perlu dipindahkan untuk memuatkan dan membuka muatan. Jika tiada platform memuatkan dan memuatkan dalam medan logistik, sebagai tindakan pembaikan, jembatan naik bimbit adalah salah satu solusi yang sesuai. Jembatan boarding bergerak sama dengan cerun besi bergerak,Busgow Freiburgpelayar dock, dan forklift juga boleh langsung memasuki kereta trak untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemuatan dan pembuatan barang yang selamat dan cepat boleh dicapai oleh satu orang tanpa perlukan bekalan kuasa.

Hydraulik

Busgow FreiburgMengapa jembatan naik tetap boleh menjadi alat praktik dalam logistik dan gudang? Nowadays, many modern factories and workshops have surfaces higher than freight stations, which poses difficulties for loading and unloading and fixed boarding bridges. This problem can be addressed. Fungsi penghantaran tinggi fleksibel jambatan naik tetap boleh dilaksanakan pada trak tinggi yang berbeza. Berbanding dengan banyak muatan dan muatan manual, jambatan boarding tetap tidak hanya mempunyai keselamatan, tetapi juga meningkatkan kuasa muatan dan muatan yang besar.

Pastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untuk mengendalikan jambatan boarding hidraulik tetap.

Saint-JosephBagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.

Saiz kerja: Tersuai mengikut keperluan pelanggan bukan piawai, saiz merupakan pertimbangan utama bagi pelanggan. Sama ada ia sesuai untuk platform besar atau memerlukan saiz kecil disesuaikan mengikut keperluan sebenar tanpa sebarang deviasi., Kapasiti muatan: Kapasiti muatan jambatan pengangkutan tetap berbeza bergantung pada situasi penggunaan. Pelanggan boleh menyesuaikan tonasi mengikut keperluan mereka sendiri, dan silinder minyak dan motor yang dikonfigur juga berbeza. Fabrik jambatan pengangkutan profesional menawarkan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di situ, dan pengurusan jujur!

Kedua, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barang


Busgow FreiburgJembatan naik bimbit ForkliftMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi



Firstly, as the fixed hydraulic boarding bridge is used to complete the rapid loading and unloading of goods through height adjustment plates, there are certain strict requirements for the quality and material selection of height adjustment plates to avoid the occurrence of defective materials, which will result in unexpected loss of performance in the application process.

Jadi apa sifat jambatan boarding yang boleh digunakan secara luas di pusat belanja? Plat lap jambatan pengangkutan tetap disambung ke saluran menggunakan selang panjang penuh, dengan kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik. Pilih komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan penyegelan sistem hidraulik yang baik. Kacang pam hidraulik yang diimport memastikan operasi stabil dan hidup perkhidmatan panjang; Pemilihan countertop kuasa tinggi; " U& " Perrancangan sinar memastikan bahawa tabung tidak membentuk di bawah muatan tinggi. A specialized product manufacturing enterprise that integrates research and development, terdapat beberapa sebab untuk kebocoran minyak silinder hidraulik: kerosakan cincin segel minyak pada silinder,Busgow FreiburgJembatan naik trak bekas, dll. Tubuh silinder silinder minyak rosak. Oil leakage caused by defects such as air holes, sand holes, and shrinkage porosity in the guide sleeve.

Kualiti yang baikJika mana-mana masalah ditemui, mereka perlu diselesaikan secara tepat masa. Jika mereka tidak dapat diselesaikan oleh individu, mereka boleh mengatur pegawai perbaikan dari pembuat untuk menanganinya. Ini berkaitan dengan keselamatan peribadi dan kehilangan harta. Dalam industri gudang hari ini, jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu, operasi dan penggunaan jembatan naik telah menjadi semakin penting dan penyelenggaran dan penyelenggaran normal akan meningkatkan jangka hidup jembatan naik hidraulik. Jadi apa yang perlu diperhatikan apabila beroperasi dan menggunakan jembatan boarding hidraulik? Saya ingin memberikan perkenalan terperinci (xiá ng xì), berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

Pada dasarnya tiada masalah kualiti dengan komponen elektrik, seperti orang dan Deli


Busgow FreiburgJembatan naik bimbit ForkliftMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi



The hydraulic system of the produced boarding bridge adopts high-quality imported brand products, with excellent performance, reliable quality, and minimal maintenance. Operasi kawalan elektronik sangat mudah, tekan butang, dan papan penyesuaian akan naik secara automatik; Lepaskan butang, dan letakkan papan pendaratan daun longgar pada trak untuk digunakan; Terdapat tiga plat bergerak di kedua-dua sisi plat penyesuaian jambatan naik tetap, yang dapat mengelakkan bahaya menghancurkan jari kaki apabila plat penyesuaian turun, memastikan keselamatan. Di hadapan dasar plat penyesuaian direka untuk terbuka, membuatnya selesa dan cepat untuk membersihkan sampah; Sistem kuasa jambatan naik bergerak menggunakan silinder minyak yang besar untuk mengangkat seluruh plat yang bersandar. Apabila ia mencapai kedudukan atas, silinder minyak kecil mula berfungsi dan mengeluarkan plat hinge secara lembut. Plat penyesuaian tinggi semua dibuat dari plat besi dan profil berkualiti tinggi Jinan Jigang, yang diselit dengan ketat dan mempunyai kehidupan perkhidmatan panjang. Rancangan unik; " Kerja& " Bingkai besi boleh menyokong tekanan secara serentak dan mengurangkan torsi bingkai, menjadikannya lebih kuat dan kekal daripada struktur besi saluran lain; Gaya unik jambatan boarding; " Streamline& " Rancangan kongsi tali terbuka meningkatkan kawasan penywelding lebih dari tiga kali dibandingkan dengan kongsi tubular tradisional lain, meningkatkan hidup perkhidmatan dan memudahkan penyelamatan. Apabila mengekalkan, mengekalkan, dan membersihkan, menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian lebih selamat dan lebih dipercayai. Selepas menggunakan jambatan paparan, penting untuk ingat untuk meletakkannya dalam kedudukan tetap pada masa yang tepat. Jangan meletakkannya secara tidak sengaja, kerana ia boleh menahan angin dan hujan. jambatan paparan juga mempunyai kapasitas pembawa muatan, dan bahan-bahan dan spesifikasi produk berbeza mempunyai had muatan berbeza. Semasa digunakan, penting untuk memperhatikan untuk tidak melebihi had muatan. Setiap jambatan paparan bimbit disediakan dengan manual pengguna, yang pengguna patut baca dengan hati-hati sebelum digunakan; Perhatian istimewa perlu diberikan kepada jambatan naik bimbit yang bekerja di tanah rata dan tegas; Jika and a mahu alih peranti ini, tarik kembali plat sambungan mendarat dahulu, laraskan bingkai sokongan dan kaki sokongan boleh diubah untuk ditarik dari tanah dan guna forklift atau peralatan lain untuk mengangkat satu hujung plat sambungan mendarat ke hadapan. Di bawah tindakan roda bergerak, ia boleh dipindahkan ke posisi yang diinginkan; Sebelum digunakan, menyesuaikan bingkai sokongan dengan kereta untuk memastikan platform jambatan papan berada dalam pesawat mengufuk yang sama dengan tanah kereta, dan kemudian mengintegrasikan piring bibir dan kereta bersama-sama; Lepaskan kacang kunci setiap kaki sokongan boleh disesuaikan, menyesuaikan setiap kaki sokongan boleh disesuaikan ke tanah dan laksanakan kekuatan sedikit sehingga ia seimbang, dan jangan biarkan kaki sokongan boleh disesuaikan meninggalkan tanah. Kemudian, kunci kacang kunci setiap kaki sokongan boleh disesuaikan; Hang the hook onto the container or carriage to ensure that the chain is under stress. Menghindari pergerakan relatif antara jambatan naik dan pembebasan kereta; Turunkan plat sambungan ekor untuk memastikan tiada perbezaan tinggi antara plat sambungan dan tanah, mencapai operasi penerbangan langsung tanpa langkah pada paksi. Pada titik ini, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

Masalah saluran mungkin telah kehilangan operasi biasa, dan pegawai perbaikan patut segera memberitahu pegawai perbaikan. Jika ada risiko atau masalah mekanik yang berpotensi, bekalan kuasa patut dihentikan segera. Bahagian perbaikan patut diperbaiki dan dijelaskan, dan diperiksa sebelum digunakan untuk memastikan tiada kesalahan operasi. Apabila memperbaiki saluran, support equipment should be installed to prevent the channel from descending. Bahan-bahan mentah utama yang digunakan oleh kilang kami adalah: sokongan utama: paip besi bentuk istimewa digunakan. Maklumat jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm. Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan. Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Apabila jambatan papan sedang berfungsi (semasa memuatkan), tombol manual menyala. Kaedah diagnosis ketepatan, juga dikenali sebagai kaedah diagnosis objektif, merujuk kepada penggunaan alat pengesan (pemeriksaan dan ujian) dan sistem komputer elektronik untuk menganalisis kuantitatif unsur hidraulik dan sistem hidraulik jambatan papan, untuk mengenalpasti lokasi dan penyebab kesalahan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi dan rumput pada masa yang sama, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit menyimpan banyak kuasa kerja. Lift muatan hidraulik mesti dipasang dalam persekitaran bulu sumber tertutup, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Pemotong kenderaan yang diletakkan adalah milik skema teknikal peralatan mesin kebun yang termasuk kenderaan yang membawa muatan dan pemotong yang diletakkan pada kenderaan yang membawa muatan. Hasis pemotong diletakkan dengan stesen pam hidraulik dan kumpulan hidraulik. Lengan menegak dibahagi menjadi lengan menegak dalaman dan lengan menegak luar, dan lengan menegak luar boleh bergerak ke atas dan ke bawah dibawah tindakan silinder minyak angkat; Kaedah diagnostik tepatnya termasuk (b ā o kuò) Kaedah ujian alat, kaedah analisis minyak, kaedah akustik getaran, kaedah ujian ultrasonik, dan sistem ahli diagnostik komputer.

Busgow Freiburg[UNK][UNK]. Jembatan pengangkutan sisi platform: Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak.

The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang,Busgow FreiburgJembatan naik hidraulik bergerak, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.


Hak cipta dan notis:
1. Busgow FreiburgJembatan naik bimbit ForkliftMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Busgow FreiburgJembatan naik bimbit ForkliftMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Busgow FreiburgJembatan naik bimbit ForkliftMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Busgow FreiburgJembatan naik bimbit ForkliftMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AmbatoBoenymengesyorkanberita
AmbatoBoenyBerita terkini