ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan

  • masa pelepasan:2022-08-03 18:08:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:150
  • Penerangan pantas:

    Zabrat,Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pe

Kandungan artikel

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

KirandoKebocoran minyak dari radiator paip panas

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.


ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu,ZabratKapansansi kuasa pengubah, jika pengubah tekan tidak berada pada masa dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.


ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan



Contohnya, pada tahun -an,ZabratPengubah terjun minyak 315, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

indeksUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama,ZabratPersediaan pengubah kuasa, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

ZabratKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Lepaskan skru inti

AmbatoBoenyMaklumat produk lain
  • ZhuozhouJembatan naik hidraulik bergerakBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

    ZhuozhouJembatan naik hidraulik bergerakBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

  • EmmenCustomized hydraulic fixed boarding bridgePembangunan tidak dapat dielakkan

    EmmenCustomized hydraulic fixed boarding bridgePembangunan tidak dapat dielakkan

  • EmmenKllimping bimbitBidang mana yang boleh digunakan

    EmmenKllimping bimbitBidang mana yang boleh digunakan

  • EmmenFully automatic reclaimerPerhatian khusus untuk pemilihan bahan

    EmmenFully automatic reclaimerPerhatian khusus untuk pemilihan bahan

  • GuantanamoLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakProses rawatan

    GuantanamoLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakProses rawatan

  • OsterhootPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasPembangunan formal

    OsterhootPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasPembangunan formal

  • OsterhootJembatan naik hidraulik tetapPiawaian dan parameter

    OsterhootJembatan naik hidraulik tetapPiawaian dan parameter

  • SitadForklift boarding bridgeCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

    SitadForklift boarding bridgeCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

  • segera:Peringatan: Maklumat ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan memberi anda ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan oleh syarikat kami, perkhidmatan ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan. ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZabratRangkaian pembuat pengubah kotakTunjukkan ruang kekuatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!