YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran

  • masa pelepasan:2022-07-23 22:49:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:271
  • Penerangan pantas:

    Yaritagua,Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan

Kandungan artikel

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

YaritaguaDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

DajabonTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Setelah minyak telah dihapuskan,YaritaguaPengubah penutup minyak 160KV, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.


YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran



Pada pengurusan muatan:

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Risiko kualitiPembuat pengubah jenis kering

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK] perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,YaritaguaRalat pengubah kuasa, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

YaritaguaGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering,YaritaguaPembuat pengubah kuasa tenggelam minyak, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

AmbatoBoenyMaklumat produk lain
  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

    ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

  • ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

    ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

  • MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

    MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

  • MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

    MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

  • MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

    MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran memberi anda YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran. YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YaritaguaPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnyaMenarik permintaan pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!