MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

  • masa pelepasan:2022-07-15 23:32:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:216
  • Penerangan pantas:

    Mollendo, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaa

Kandungan artikel
operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid

Dalam keadaan biasa, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

MollendoUntuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Penukar jenis kering

KerasKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,MollendoPengubah tiga fasa 480v hingga 380V,MollendoHarga pengubah distribusi 800kVA, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi,MollendoSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

produk baruPada pengurusan muatan:

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

permintaanFuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Pembuat pengubah jenis kering

MollendoLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

AmbatoBoenyMaklumat produk lain
  • Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

    Orang SalsipuedesPengubah distribusi jenis kotakCara mengira kapasiti tekanan

  • MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

    MosonmagyarovarPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingAsal ciri

  • MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

    MosonmagyarovarTanda jembatan naik bimbitAnalisis prestasi biasa

  • Siegenpelayar dockHakikat

    Siegenpelayar dockHakikat

  • SiegenLift gunting bergerak sepenuhnyaKekuatan persaingan pasaran

    SiegenLift gunting bergerak sepenuhnyaKekuatan persaingan pasaran

  • SiegenLift Duduk Rumah VillaCara membaiki

    SiegenLift Duduk Rumah VillaCara membaiki

  • Villa VasquezPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVPenyelidikan dan pengembangan peralatan penguk

    Villa VasquezPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVPenyelidikan dan pengembangan peralatan penguk

  • Bandar KansasPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingDi mana bahagian operasi operasi dicerminka

    Bandar KansasPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingDi mana bahagian operasi operasi dicerminka

  • segera:Peringatan: Maklumat MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan memberi anda MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan. MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MollendoPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!