OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri?

  • masa pelepasan:2022-07-06 21:32:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:95
  • Penerangan pantas:

    Otavalo,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanPembuat pengubah kua

Kandungan artikel

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Pembuat pengubah kuasa

OtavaloPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal,Otavalo10kV transformer oil immersed, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Las LomasKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa,OtavaloPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkan, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:


OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri?



Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Rekomendasi KualitiJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri?



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah,OtavaloPengubah jenis minyak 800 KVA, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

NyahkiraSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas

AmbatoBoenyMaklumat produk lain
  • CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

    CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

  • Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

    Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

  • Bandar OklahomaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan b

    Bandar OklahomaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCara melakukan kerja pembersihan dengan b

  • Bandar OklahomaPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikApa komponen yang disertakan

    Bandar OklahomaPemulihan semula ketinggian tinggi setengah elektrikApa komponen yang disertakan

  • OrleansPlatform angkat hidraulikKeperluan teknikal

    OrleansPlatform angkat hidraulikKeperluan teknikal

  • OrleansFixed boarding bridgeSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu

    OrleansFixed boarding bridgeSemua jenis fungsi yang anda tidak tahu

  • BogotaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikFaktor mempengaruhi harga

    BogotaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikFaktor mempengaruhi harga

  • BogotaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

    BogotaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • segera:Peringatan: Maklumat OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri? memberi anda OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri? oleh syarikat kami, perkhidmatan OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri?. OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OtavaloKehilangan pengubah kuasaApa peranannya dalam industri?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!